» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. آغاز سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان؛ اقتصاددانان میزبان نشست تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی»

 دانشگاه امام صادق(ع) روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان، میزبان نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در راستای نامگذاری سال 1395 به‌نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری و لزوم بررسی و ارائه راهکارهای مؤثر در خصوص این موضوع پر اهمیت و بنابر مصاحبه دبیرکل نهاد در ابتدای امسال مبنی بر برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان، نخستین نشستِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه امام صادق(ع) ساعت 16روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در سالن شهید صدرِ دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد این دانشگاه برگزار می‌شود.

نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» نخستین نشست از سه نشست‌ِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع اقتصاد مقاومتی است که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. در این سلسله نشست‌ها جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در این حوزه را معرفی و تجربه خواندن آنها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | 8:31 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.